OVER DE KLANT
Onze klant is gespecialiseerd in de bouw en infrastructuur. Met ongeveer 100 voertuigen leveren ze grondstoffen en bieden expertise. De focus op innovatie en duurzaamheid maakt ze volhardend van nature.
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Als Hoofd Backoffice ben jij primair verantwoordelijk voor het afhandelen van financiële en commerciële vragen, opdrachten en gegevensverwerking met betrekking tot verkoop. In deze rol coördineer en verdeel je alle administratieve taken binnen jouw afdeling, waarbij nauw overleg met andere afdelingen vanzelfsprekend is. Je zorgt voor heldere communicatie en interactie met verschillende afdelingen, waaronder sales, planning en financiën.
FUNCTIE-EISEN
- HBO werk – en denkniveau, bij voorkeur in Logistiek/Commercie;
- Je bezit over aantoonbare ervaring in de administratie;
- Ervaring als leidinggevende binnen een soortgelijke functie is een pré;
- Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift (Duits en Frans is een pré);
- Analytisch denkvermogen;
- Resultaatgericht.
ARBEIDSVOORWAARDEN
- Een marktconform salaris o.b.v. ervaring;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
- 25 vakantiedagen + 12 ATV dagen;
- Auto, smartphone en laptop van de zaak;
- Mogelijkheid tot thuiswerken.